+38 044 204 81 13

Найближчі події

22 Квітень

Практичний модуль: Структуроване вирішення проблеми (SPS), методика Штурм-прорив.

Структуроване вирішення проблем (SPS) - це набір методів пошуку корінних причин виникнення проблем і втрат, розробки контрзаходів і моніторингу поліпшень.


Використання структурованого методу аналізу проблем дозволяє проводити аналіз в форматі «мозкового штурму» і виробляти варіанти рішень, що враховують всі фактори і думки.

23 Квітень

Кайдзен-тур: Розвиток Кайдзен і система LEAD шведської компанії «Lantmannen Axa» 23.04.2019

Завдяки Кайдзен-туру в компанію «Лантманнен Акса» ви зможете: відвідати одну з небагатьох компаній харчового сектору, яка успішно застосовує інструменти Кайдзен у своїй діяльності; познайомитися з системою підвищення ефективності підприємств компанії Lantmännen – LEAD; дізнатися, як компанії вдалося створити згуртовану команду, яка працює, як єдине ціле і орієнтована на досягнення спільного результату.

27 Травень

KAIZEN™ СЕРТИФІКАЦІЯ 2019

Підвищення ефективності – головне завдання, яке стоїть перед компаніями незалежно від сфери їх діяльності. Кайдзен Інститут Україна пропонує складні, але корисні практичні Сертифікаційні програми 3 рівнів Кваліфікації.

27 Травень

Практичний модуль: Загальне обслуговування обладнання(TPM)

TPM (Total Productive Maintenance) або Загальне обслуговування обладнання - концепція управління обладнанням, спрямована на підвищення ефективності його використання.


Цілі ТРМ:
1) Нуль простоїв!
2) Нуль дефектів!
3) Нуль аварій!

27 Травень

KAIZEN™ СЕРТИФІКАЦІЯ 2019

Підвищення ефективності – головне завдання, яке стоїть перед компаніями незалежно від сфери їх діяльності. Кайдзен Інститут Україна пропонує складні, але корисні практичні Сертифікаційні програми 3 рівнів Кваліфікації.

22 Квітень

Практичний модуль: Структуроване вирішення проблеми (SPS), методика Штурм-прорив.

Структуроване вирішення проблем (SPS) - це набір методів пошуку корінних причин виникнення проблем і втрат, розробки контрзаходів і моніторингу поліпшень.


Використання структурованого методу аналізу проблем дозволяє проводити аналіз в форматі «мозкового штурму» і виробляти варіанти рішень, що враховують всі фактори і думки.

23 Квітень

Кайдзен-тур: Розвиток Кайдзен і система LEAD шведської компанії «Lantmannen Axa» 23.04.2019

Завдяки Кайдзен-туру в компанію «Лантманнен Акса» ви зможете: відвідати одну з небагатьох компаній харчового сектору, яка успішно застосовує інструменти Кайдзен у своїй діяльності; познайомитися з системою підвищення ефективності підприємств компанії Lantmännen – LEAD; дізнатися, як компанії вдалося створити згуртовану команду, яка працює, як єдине ціле і орієнтована на досягнення спільного результату.

27 Травень

Практичний модуль: Загальне обслуговування обладнання(TPM)

TPM (Total Productive Maintenance) або Загальне обслуговування обладнання - концепція управління обладнанням, спрямована на підвищення ефективності його використання.


Цілі ТРМ:
1) Нуль простоїв!
2) Нуль дефектів!
3) Нуль аварій!

21 Червень

КАЙДЗЕН тур на фабрику JTI Україна на тему «Досвід впровадження інструментів КАЙДЗЕН» 21.06.2019

КАЙДЗЕН Клуб в Україні спільно з компанією «JTI Україна», за підтримки Українсько-Японського Центру НТУУ КПІ організовує КАЙДЗЕН тур на фабрику JTI Україна у м. Кременчук (Полтавська обл.). КАЙДЗЕН тур спрямований на отримання нових ідей в реалізації ощадливого виробництва на своїх підприємствах, знаходженні однодумців і, можливо, ділових партнерів на шляху впровадження КАЙДЗЕН.

Архiв заходiв
Наші партнери
Наші клієнти