+38 044 204 81 13

FINISH КАЙДЗЕН-марафону – «Головне знайти людину, у якої горять очі»

І ось 20 жовтня 2017 року відбувся завершальний X Етап Кайдзен-марафону на тему «Мотивація. Робота малих груп. Система пропозицій». На останній етап ми залишили на розгляд найголовніше питання – а як же зробити так, щоб все це почало працювати в компанії, адже результат залежить від старань усієї команди?

 

Фінішний етап почався зі знайомства бізнес-консультанта КАЙДЗЕН Клубу Антоніни Соколової з учасниками. Далі пані Соколова розповіла про фактори, які впливають на діяльність людини, а також допомогла учасникам розрахувати їх власну мотивацію по формулі. Тренер зробила акцент на той момент, що в будь-якій роботі дуже важливим є діалог між співробітниками, а саме між керівником і підлеглими. Важливо про що ви говорите, як ви про це говорите, ваша інтонація, подача інформації і зміст самої розмови. Для наочного прикладу пані Соколова запропонувала провести гру під назвою «Бутерброд». Після цього інтерактиву кожен учасник зміг відчути на собі важливість зворотного зв'язку, а також інформації, яку він хоче донести.


Як підвищити мотивацію співробітників? Напевно, з цим питанням стикається кожен, хто зацікавлений у розвитку та успіху компанії. Учасники змогли не тільки дізнатися особливості мотивації співробітників, але і отримати цінні рекомендації про те, як залучити персонал до процесу змін і як зробити зміни незворотними.


Також Антоніна Соколова розповіла, які соціально-психологічні типи людей існують, які чинники впливають на виникнення опору змінам у співробітників. Вона зазначила, що дуже важливо мати в команді хоча б одну людину у якого «горять очі». Цю людину іншими словами можна назвати лідером. Лідер володіє такими якостями, як працьовитість, наполегливість, професіоналізм, прагнення досягти успіху, вміння ставити цілі і відстежувати результати.

 

 

На завершення пані Соколова провела невеличкий майстер-клас для того, щоб показати учасникам наскільки важлива командна робота. Після цього кожен учасник відповів на питання тесту Герцерберга, тим самим визначивши для себе, що є первинною мотивацією в його власній роботі, які чинники впливають на його залученість і розвиток в компанії.

 

Марафонці успішно дісталися до FINISHу Кайдзен-марафону 2017. Сподіваємося, що учасники кожного з етапів змогли отримати відповіді на всі свої питання по темі Кайдзен. Ми пройшли нелегкий шлях від самих основ Кайдзен до найскладніших тем, розклавши по поличках всі питання щодо процесу впровадження Кайдзен. А разом з нами ще 79 марафонців з різних українських компаній пробігли Кайдзен-шлях разом з нами, серед яких є марафонці з великою витримкою. А чому так? А тому що 1 пробіг 9 етапів і 2 по 8 етапів. Трійка лідерів представляли компанії Спекл, Хорольський механічний завод і Прикарпаттяобленерго.

 

А ми будемо чекати нового забігу під назвою Кайдзен-марафон 2018. Приєднуйтесь!

 

Наші партнери
Наші клієнти